Wednesday, November 13, 2013

Fakta Extreme - Letupan di Pulau Mutiara

Letupan di Pulau Mutiara

9 November 2013 - Satu letupan besar yang menggegarkan Pulau Pinang telah berlaku di sebuah kelab ekslusif di seberang jaya. Letupan dan gegaran ini berpunca dari kehangatan yang tersangat EKSTREME dari sebuah bilik yang dipenuhi oleh lebih 50 individu dari pelbagai bangsa.

Fenomena letupan dan gegaran tersebut telah dirasai di seluruh Pulau Pinang. Impak dari fenomena ini, hampir keseluruhan individu yang berada dalam bilik tersebut pulang dalam keadaan yang SANGAT LUAR BIASA. Setiap individu pulang dengan wang RM300-RM3240 dalam tangan masing-masing dan mereka terus menjana pendapatan RM300-RM3240 hampir setiap hari.

Kejadian LUAR BIASA ini diteruskan dengan akad persetiaan dari lebih 11 orang leader dari beberapa buah syarikat pesaing yang lain. Setiap dari mereka pulang dengan keyakinan untuk memperoleh RM20,000.00 seminggu seperti yang dibuktikan oleh Uncle Loke, eCentre di Ipoh.

Fenomena pendapatan LUAR BIASA ini akan terus melanda seluruh tanah air dalam masa yang terdekat ini. Semua rakyat Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapura dan Thailand di gesa agar jangan lepaskan peluang ini.

Penduduk Pulau Pinang jangan sia-siakan peluang keemasan ini kerana fenomena ini akan datang ke tempat anda semula hujung minggu ini pada hari sabtu 16/11/2013. Sertai kami untuk sama-sama dalam fenomena pasti menggegarkan dunia!!!




Segera bertindak hari ini juga. Hubungi kamil di 012-674 3642/019-6122217 SEKARANG!! untuk ketahui maklumat lebih lengkap.
Klik sini!!! untuk pendaftaran PERCUMA!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for spending time reading this blog. Do Leave some comment.