Wednesday, July 17, 2013

Langsingkan Tubuh Anda Dalam Masa 24 Jam

Langsingkan Tubuh Anda Dalam Masa 24 Jam





Bulan puasa ini merupakan bulan yang terbaik jika anda berhasrat untuk melansingkan atau menurunkan berat badan. 

Pada hari ini, kecantikan wajah dan bentuk badan bukan lagi sesuatu yang dipentingkan oleh kaum wanita, malah lelaki kini lebih bersemangat dan berdisiplin menjaga kecantikan dan tubuh badan. Jadi tidak hairanlah terlalu pesat pembukaan pusat-pusat 'gym' di serata negara. Disebabkan perkara ini, BOB2e kini mengeluarkan produk terbarunya iaitu L'AROME Apple Stem Cell Slimming Serum. Produk ini di cipta khusus unutuk melansingkan badan penggunanya. Ia diadun dengan Sel Stem Epal yang di import khas dari Switzerland daripada Dr. Fred Zulli. Kebaikan produk ini bukan sahaja membakar lemak, malah ia membantu menghilangkan selulit dan juga 'strech mark'.

Ramai pengguna yang telah mencuba produk unik ini di seluruh negara, termasuklah pengguna-pengguna dari negara jiran seperti Brunei dan Indonesia. Kami amat berpuas hati apabila pengguna dapat melihat sendiri kesan kebaikan produk ini hanya selepas satu atau dua hari penggunaan.

Cara penggunaan L'AROME Apple Stem Cell Slimming Serum sangat mudah. Hanya perlu digosok pada bahagian sasaran/kawasan berlemak yang mahu dikecilkan. Penggunaan dua kali sehari iaitu selepas mandi pagi dan sebelum tidur malam.



Zon Selangor dan Lembah Kelang : 012-6743642 / 019-6122217

No comments:

Post a Comment

Thanks for spending time reading this blog. Do Leave some comment.