Tuesday, March 12, 2013

Extreme Offer - Lanjutan Tawaran Sempena Indonesia Launching


Pelancaran product yang dijangkakan berlansung pada 15Mac di JAKARTA ini akan ditunda ke bulan April. Apa yang lebih menarik ialah tawaran yang dikemukan sebelum ini dibuka kembali dan dilanjutkan sehingga penghujung bulan Mac ini. Dengan masa yang diberikan ini ANDA lebih berpeluang untuk KAYA dan BERJAYA bersama KAMI!

Tawaran ini terbuka untuk warga Indonesia dan Malaysia yang punya teman/saudara di Indonesia. Dan untuk Untuk pengetahuan semua "CountryStockis" kami di Indonesia memiliki syarikat majalah seperti Anggun, pengantin, jelita, paras, hidayah dan Muslimah dengan kitaran jualan melebihi 2.5 juta naskah sebulan. Secara purata pembaca 3 orang, maka total pembaca 7.5 juta orang.

i ) Sebelum 31 Januari 2013, mana-mana partner Indonesia yang mendaftar bersama kami dengan pakej E-Entreprenuer(15BC) layak mendapat tiket penerbangan PERCUMA pergi-balik Malaysia-Indonesia, tinggal satu malam di Hotel Genting atau di Kuala Lumpur PERCUMA.

ii) Coaching  dan tunjuk ajar dari CEO BYG Worldwide Berhad sendiri agar partner 200% paham dan jelas tentang perniagaan, Produk dan Marketing Plan.

iii) Nama dan No Telefon partner Indonesia tersebut akan diletakkan /diiklankan di dalam Majalah-Majalah yang disebutkan diatas secara PERCUMA untuk satu keluaran. Kalau lebih keluaran itu adalah 1 bonus.

iv) Sudah pasti pasaran yang luas ini akan hubungi beliau. Maka sales partner tersebut pastilah amat mengagumkan.

v) Storyline mengenai projek mega dan produk akan disediakan oleh pihak majalah sebelum 25 Mac 2013 untuk keluaran April 2013. Maka sesiapa di Indonesia yang berdaftar dengan pakej E-Entreprenuer sebelum 31 Januari 2013 ini, maka nama beliau akan di paparkan dalam majalah-majalah itu untuk keluran March 2013.





No comments:

Post a Comment

Thanks for spending time reading this blog. Do Leave some comment.