Friday, January 25, 2013

Extreme Promo - Indonesia Launching Promo



Majalah Paras Indonesia

Untuk pengetahuan semua "Country Stockis"  kami di Indonesia memiliki syarikat majalah seperti Anggun, pengantin, jelita, paras, hidayah dan Muslimah dengan kitaran jualan melebihi 2.5 juta naskah sebulan. Secara purata pembaca 3 orang, maka total pembaca 7.5 juta orang.

Promosi : 
  1. Sebelum 31 Januari 2013, mana-mana partner Indonesia yang mendaftar bersama kami dengan pakej E-Entreprenuer layak mendapat tiket penerbangan PERCUMA pergi-balik Malaysia-Indonesia, tinggal satu malam di Hotel Genting atau di Kuala Lumpur PERCUMA.
  2. Coaching dari CEO BYG Worldwide Berhad sendiri agar partner 200% paham tentang perniagaan, Produk dan Marketing Plan.
  3. Nama dan No Telefon partner Indonesia itu akan diletakkan di dalam Majalah-Majalah yang disebutkan diatas secara PERCUMA untuk satu keluaran. Kalau lebih keluaran itu adalah 1 bonus.
  4. Sudah pasti pasaran yang luas ini akan hubungi beliau. Maka sales partner tersebut pastilah amat mengagumkan.
  5. Storyline mengenai projek mega dan produk akan disediakan oleh pihak majalah sebelum 15 February 2013 untuk keluaran March 2013. Maka sesiapa di Indonesia yang berdaftar dengan pakej E-Entreprenuer sebelum 31 Januari 2013 ini, maka nama beliau akan di paparkan dalam majalah-majalah itu untuk keluran March 2013.

Untuk maklumat lanjut segera hubungi Kamil : 012-6743642
atau email ke : mkamilhasan@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Thanks for spending time reading this blog. Do Leave some comment.